maanantai 17. maaliskuuta 2008

Heippa taas,

edellinen juttuni alkoi synkästi, aloitin jutun, että nyt on tällä reissulla kisat loppuun ajettu. Olen kuitenkin tullut toisiin ajatuksiin. Tajusin, että jos parantuminen tapahtuu nopeasti ja mitää ongelmia leikkauksessa ei ole, pääsen hyvinkin nopeasti taas pyörän päälle. Joten olen vakavasti harkinnut, että jään Belgiaan parantelemaan itseäni ja jos ja kun olen ajokunnossa aloitan kisakauteni puhtaalta pöydältä.

Perhe, jonka luokse olen nyt majoittunut, ovat aivan huippu mahtavia! Ovat auttaneet pyörien, vakuutusten, ihmepapereiden, ruan ja minua itseäni aivan ylitsemainitsemattoman määrän! Hyvä jos eivät ole ruokaa pureskelleet puolestani. Joten käyttäydy muita kohtaan siten, miten haluaisit muiden käyttäytyvän sinulle.

Ps. olin ennen kisaa vähän paiseissa, kuten kuvasta näkyy.;)->http://www.wielernieuws.be/foto_14872.html

5 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Parane pian! Ja ei muuta kuin rauhassa treenaamaan sitten..

Anonyymi kirjoitti...

Tsemppiä sinne! Aika julman näköinen kuva :D . Parempi siellä on parannella ja reenailla itselleen uutta kisakuntoa loukkaantumisen jälkeen kuin täällä räntäsateessa!

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä juttu! Pyöräilijä tarvitsee kaksi tervettä jalkaa, ja yhden terveen käden. Toinen paranee nopeasti. Mutta älä kuitenkaan hätäile liikaa!

Minttu kirjoitti...

Lotta pieni...pesusieni:)
Kiva kuva...pisti hymyilemään... hyvä, että vakavuuttakin löytyy..!
Nyt rauhassa vaan ja niinhän se menee, että kivun sallimissa rajoissa:)
Pikaista toipumista:)

Anonyymi kirjoitti...

ÄLÄ HUOLESTU! Kun sinulla on tahtoa,löydät kyllä keinotkin.Ja kun annat kaikkesi,se ei ole koskaan liian vähän. Joten tästä vaan: Virtuaaliaspiriinia,Etähalausta ja Sähköinen kukkakimppu kevään kunniaksi toivoo "täti-Moonika"