lauantai 8. syyskuuta 2007

KLL

Neljän kuukauden juoksuton kausi voi kipeyttää jalkasi, jos menet juoksemaan 2,5 kilometriä lähes täysillä. En tiedä oletteko kokeneet saman, mutta minä olen kokenut nyt. Olin eilen KLL-triathlon kisoissa. Matkat olivat 250 metriä uintia, 10 km pyöräilyä ja 2,5 kilometriä juoksua, josta siis jalkani kipeytyivät. Uinti oli hyvin herkkää, ensimmäiset 50 metriä, jonka jälkeen kädet olivat aivan muusia. Kesällä olisi voinut harkita pitempiä uintitreenejä, mutta itsepä olen valintani tehnyt. Pyöräpainotteisella treenillä voitto kuitenkin lohkesi, aika isolla erolla, vaikka tuloksia en ole nähnytkään. Meillä oli myös viestijoukkue, team Kunkku, uusimme viime vuoden voiton. Oltiin tyttöjen kanssa pienissä paineissa, koska tiesimme, että Turusta tuli kova joukkue. Turku sijoittui kuitenkin "vasta" toiseksi.

Huomenna matkaan Tampereelle maasto marathonin SM-kilpailuihin. Pia Sunstedin peesissä pitäisi 90 kilsaa ajaa.:D Jos sen tekisin, niin olisin hemmetin kova, mutta tässä vaiheessa se on kuitenkin vain unelma ja tavoite. Olen tyytyväinen jos pääsen edes maaliin. Maastoa on onneksi kehuttu helpoksi, mutta en usko!:D

Ei kommentteja: