keskiviikko 26. syyskuuta 2007

Kuulumisia

Olen unohtanut kertoa teille yhden asian. Asiani koskee autokolua. Olen aloittanut autokoulutunneilla käymisen. Autoa en ole vielä ajanut, mutta ilmoitan hyvissä ajoissa, koska teidän ei kannata astua ulos kodeistanne. Meno saattaa olla epävarmaa.

Maanantaina aloitin pk-harjoittelun. Tällä viikolla treeniä on jo tullut noin 10 tuntia. Maanantaina kävin aamulla uimassa 3,5kilometriä. Uimme nopeusharjoituksen, mikä oli minusta minulle hyvä, koska en ole pitkään aikaan uinut kunnon uintitreeniä. Menin silloin myös pyörällä kouluun ja takaisin, kotiin päästyäni ajoin vielä ratapyörällä 30 minuttia rullilla. Eli ajoa kertyi tuolloin 1.40h. Tiistai aamuna olin myös uimassa, 4.6kilometriä. Tuntui käsissä mukavasti viimeisellä kilometrillä, mutta kyllä täältä tullaan! Kävin myös puntilla ja illalla reilun tunnin juoksemassa.
Tänä aamuna olin taas uimassa, uin 3,5 ja taas nopeutta. Päivällä kävin ajamassa tunnin maastossa ja sen jälkeen kiiruhdin hierojalle.

Koulussa olen perehtynyt 7 veljeksen elämään. Aika hurjaa tarinaa on Aleksis Kivi keksinyt.

Ei kommentteja: