torstai 22. marraskuuta 2007

"Ollos hyvä!"

Tänä aamuna olin täpinöissä. Unohdin jopa liikennevalopäivän koulussa ja pukeuduin mustaan! Kun aamulla menin bussilla Poriin näin linja-auton penkillä painajaisia, että jos se ajokoe ei mene sittenkään läpi! Taitava ajo-opettaja sai kuitenkin rauhoitettua minua sanomalla: "Mennään nyt hakemaan se kortti pois!" Sain motivaatiota ja istuin auton rattiin hyvinkin rennon letkeästi ja lähdin ajovalvojan kanssa ajelulle. Alku lähti kuitenkin hieman jäykästi, mutta pystyin loppua kohden kuitenkin parantamaan, ja sen myös huomasi valvoja, joka ajon jälkeen myönsi minulle ajoluvan.

Tänään olen juossut ympäri kaupunkia, saaden asioita järjestettyä. Kävin rekisteröimässä ranskalaisen kuuman perunan (=Renault Kangoo) nimiini, ilmottauduin ylioppilaskokeisiin, ajoin ajokortin taskuuni ja muutenkin olen pitänyt sosiaalisia suhteita yllä. Tarkoituksena olisi vielä ahertaa läksykirjojen parissa jonkun näköinen tovi.

Treeni tänään keskittyy taas spinningtunnille.

1 kommentti:

Terhi kirjoitti...

Onnea kortista. Ja täytyy vissiin varoa nyt sit viikonloppuna kun liikkuu täällä turussa, jos kerran tuut autolla tänne ;)