tiistai 15. tammikuuta 2008

Viime viikonlopun vietin kavereiden kanssa Turussa harjoitellen ja syöden. Käytiin Denni's ravintolassa syömässä ja herkuteltiin oikein kunnolla! Aluksi syötiin pizzaa ja jälkkäriksi Waikikit! Eli jäätelöannos, jossa oli vaniljajäätelöä, mustikoita ja kinuskikastiketta! NAM!

Sunnuntain lenkillä keli ei ollut mitä mainioin, vaan kamalin kaikista! Aluksi tihkutti, mutta loppujen lopuksi alkoi sataa vettä, lunta ja räntää! Tuulikin oli varmasti yliliioitellusti 34 metriä sekunnissa. Noh, tämän hetkinen keli ei kuitenkaan ole kamalin asia elämässäni vaan se, että olen taas kipeä. Ääneni on kuin möröllä ja kurkkuun sattuu. Tämän parantamiseen menee taas viikko tai jopa kaksi. Nyt kyllä pdän pään kylmänä ja parannun rauhassa terveeksi!

Parantumiseeni kuitenkin vaikuttaa positiivisesti tulevat Gran Canarian ja Belgian reissut! Asennoidun niihin ja olen kohta taas peleissä mukana!

Ps. toivottavasti minulle ei käy Belgiassa yhtä pahasti kuin näillä kavereilla Belgiassa: http://www.youtube.com/watch?v=FXhWg8d4T28

3 kommenttia:

Minttu kirjoitti...

Pitää pukea kovasti Lotta pieni..pesusieni! Go coretex! mä pidän noita kurahaalareita päällä, mistä jokaikinen mies pyöräilijä työntyy sivuun..eli heidän vakio sanansa...minähän en niitä pue!
Nii...mulle yritti tulla flunssa, mutta tuttu turvallinen Auringonkukkauute.. echinaforsse, echinaechea... 5 krt pv ja flunssa lähti karkuun:) koitappas. Tervehdy pian ja tsemppiä taas harjoitteluun, leirille ja belgiaan:). Suomilippu sitten korkialla.

Anonyymi kirjoitti...

olet sä jollain persjalkasella tavalla niin ku pantterimainen.

T: Dunkkipualikas isukki:)

Terhi kirjoitti...

Seuraavaksi kun tuut turkuun, niin katokin, että soitat. Oon päässy taas ajamisen makuun, niin voisin jopa uskaltautua lenkille sun kanssa :)